2016. július 21., csütörtök

Helyzet van

Tisztelt érdeklődők. Ezúton közlöm, hogy az úr 2004-ik esztendejének áprilisában, annak is első napján, emberbontó boldogasszony havában távoztam az élők sorából. Jobb létre szenderültem, ami nem volt nehéz az összes előző létet figyelembe véve. Kérem nézzék el, hogy ilyen megkésve tudatom e tényt önökkel, de az igazságot megvallva az életminőségeben bekövetkezett változást én magam sem vettem észre, mert arcátlanul hazudtam magamnak. Hogy úgy mondjam, nem esett le a tantusz.
Lehetséges üdvözülésemmel kapcsolatosan egyelőre semmi biztatót nem tudok mondani, kérem szíves türelmüket. Minden jót kíván az árnyékvilágból a nem tudjuk ki.

3 megjegyzés:

  1. pofátlanság-e, ha mint a nagyérdeműd masszív tagja, elvártam volna valami frappáns epitáfiumot, stílszerűen posztszkriptum-ként?

    VálaszTörlés
  2. ez a blog egy pofátlan nekroarbitrázs (úgy értem, nekem tetszik)

    VálaszTörlés