2004. november 14., vasárnap

Az Al-Khaida teljes apparátusa (mind a két célszemély) reggelijét költi éppen el - borzasztó jó a hírszerzésem. Nagyon konspiratív módon jöttem rá, egy telefon révén. Al-Khaidánéról még azt is sikerült megtudnom, hogy éppen a szobában törökülhet (muszlin hagyomány) és szaporán picsázik. Al-Khaida készséges volt, de arra kért ne most. Értem én értem én, organizálni kell, meg megkenni a kenyeret, tejjel-vajjal, mézzel és nádihegedűvel. Magyar gyerek gyógyíccsa, török gyerek megvágta és ez az icike picike mind megette. A fene. Most mindenütt jó lenne, és sehol se jó igazán. Dacosan tüntetnem kellene, akaratot nyilvánítani, szándéknyilatkozni, hangosan mint a traubi szőlőgyerekei,...nem akarni kérni. Nem kérni akarni. Úristen, én hogy szeretem a semmit. Aggaszt, hogy nem aggaszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése