2012. január 3., kedd

Születésnapomra

Anya még régebben mesélte, hogy egyszer elment Pestre, hogy megtalálja a számítását. De aztán úgy lett, hogy azt pont nem találta doszt se. De a számítás megtalálását pótlandó talált 3 műszakos állást 18 évesen, szar fizetésért, ott ahol a sportszeletet csinálták. Azt a régi fajta sztaniolpapírosat. Az volt ráírva, hogy fogy ár: 1Ft. (én erre a fogy ár-ra elég sokáig azt hittem, hogy a leárazást jelenti, mert hogy fogy) Annyit ehetett egy nap amennyi csak belefért. Az öregebbek mondták neki, hogy hamar meg fog undorodni tőle, de úgy mesélte ő ugyan nem undorodott meg, pedig ette rendesen.
Ezt a mogyorós sportszeletet azt hiszem szeretné. Mondaná, hogy vegyek ha látok valahol. Persze így is veszek, csak én mondom helyette és én is eszem meg.
Anya amikor először evett valamit mindig elmondta ezt: "Újság a gyomorba, hideglelés pokolba, menjen az urakba". Elmondom én is. Készséges vagyok ha halottak helyett kell e világit beszélni. Néha eszek is nekik, helyettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése