2013. december 22., vasárnap

3 éve is meg van annak a karácsonynak amikor még olyanokkal tölthettem akik nem mérlegeltek hideg elméjükkel azon, hogy mi vagyok számukra. Tudomásul vettek, ezt jobb helyeken úgy mondják szerettek, és nem kellett hozzá különösebb okot szolgáltatnom. Hiába no, korcsosul a világ, korcsosulok hát én is. Most az önigazolásnak lett nagy divatja és az ultimátumoknak, nemes egyszerűséggel a leszarásnak. Kérve vagyok éppen, csak éppen nem a számon, ami a szívemen van az leginkább csak lepedék. És olyannyira le van már itt minden szarva, úgy értem minden épkézláb emberi igyekezet, hogy nem látszik a szartól a máj. Nekem bántja ez a szemem és úgy általában mindenem, de ez nem kívánságműsor, laza esztrádműsor csak, tömegek öröme. Hülyék birodalma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése