2007. október 27., szombat

Árpádsávos jó reggelt. Kik maguk? Mink e? Maguk há'. Mink vagyunk a tüntetők. És mié' tüntetnek? Há' me' azt szeretnénk, hogy legyen munkaszüneti nap a taxisblokád.
A Tíbor az járt künn Amerikába, az is aszongya, ott is van olyan, hogy tákszidrájverszdéj, nekünk is kell. A valentindéj is hogy begyűrűzött ide a sok színes lufijával, na ugye. Munkásparasztértelmiségileg.
És mi a terv? Hogy mi e? Ja, amit csinálnak, az törvénysértő, hovatovább emberellenes. Hőte, de hát én is ember vagyok, és nehogy azt tessen hinni a közméltóságú báró zászlóselvtárs úrnak, hogy én a saját magam ellenében állom el a saját helyemet. Ádogálok itt, aztán utána mehetek is a műszakba, délutános vagyok. Há' maga dolgozik? Naná, majd állónap a zászlómat lengetem. Azt hiszi, abból élek?
Frászkarikát, építem a négyesmetrót, hűtöm a fúrópajzsot, ha felhevül. Négy ceglédi kannával. Egyedül én tudok ilyet az országban. Látja, maga is látszat alapján dönt, azt hiszi, hogy én a Béla meg a Tíbor nekimegyünk a törvénynek. De ez csak promóció, azt szeretnénk, ha az emberek a földalattival közlekednének. Menjenek a föld alá, oda, ahova valók. Majd megtetszik látni a közméltóságú báró zászlóselvtárs úrnak, hogy milyen beszívható lesz onnantól a levegő. Olyannyira, hogy tisztán ki fog rajzolódni a történelem ama íve, ami most még belelóg a szemünkbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése