2009. szeptember 28., hétfő

"Szia Bandikám, Sári néni vagyok. Hogy van Katika? Csókolom, nem A Bandi vagyok. Hanem ki? A Bandi fia. Kicsoda? A Bandinak a fia. Nem jó számot hívtam? De jó számot tetszett hívni. A Katika otthon van Bandi? Nincsen, nem a Bandi vagyok. Ki vagy? A Bandi és a Kati fia. Jaj, biztos emlékeznem kellene rád, de nem emlékszem. Én emlékszem a Sárika nénire, semmi gond, rég volt.
Tudod ilyen alzheimer kórom van, hülyülök, mindent elfelejtek, nem emlékszem rád sem, kimaradnak dolgok. Hát sajnálom. Mit mondasz, nem hallok, süket is vagyok. Csak azt mondtam Sárika néninek, hogy sajnálom, hogy betegnek tetszik lenni. A Bandi hol van? A Bandi is kórházban van, múlt héten rosszul lett, bevitte a mentő a kardiológiára, most ott van. És a Katika? Katika pedig egy otthonban van, ott gondozzák, mert annyira beteg már, hogy a Bandi sem tudja ellátni. Jaj, hát ez borzasztó, mindenhol csak a betegség. Az a színész is meghalt, hallotad? Nem jut eszembe a neve. A Bujtor? Igen az az, látod mennyire hülye vagyok, az se jut eszembe, hogy ki hal meg. Hát sajnálom a szüleidet, de azért annyit mondj meg, hogy nem múlik egy nap, hogy ne gondolnék rájuk. Jól van Sárika néni, megmondom. Jó, mondd meg, de ne felejtsd el. Szia kisfiam, azért mondom így mert nekem a kisfiam vagy, tudod. Az istenke segítsen meg titeket. Csókolom Sári néni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése