2007. november 25., vasárnap


Félálomnapló#01

- Lauter Ruténiának igaza van.
- Mit mond?
- Hát hogy rutin. Azt a metódust amiben annak van a nagyobb érvénye, ami nem látszik. Pl: ha nem látod a napot, akkor persze, hogy azt várod, hogy lásd.
- Rutin?
- Le kell vetkőzni. A rutin sok esetben rossz. Pl: ha van egy intézet, leszedjük a tetejét, hogy piramisra hasonlítson. Na az már rutin.



- A műkedvelő mit műkedvel?
- Bármit, kis négyzetet, nagy kört, vagy esetleg kiskutyát.
- A műlovarnő olyan furcsa, hogy meghalt végülis. De nem teljesen halt meg, csináltak róla egy képet, és az mint egy kocsonya, az ő mozdulatlanságát veszi körbe.

- Legközelebb én veszem az indikátort.
- Milyen indikátort?
- Ami megmutatja az embernek, hogy mennyire szereti a tavat. Mert behortad a sarat és én elvitettem a tavat és most kéményt építettem a helyére. A füstbe nem lehet belelépni. Zongorát is lehetett volna venni, mert egy hangközbe se lehet belelépni, de a zongora drága és nem is lehet például az ablakon keresztül jól látni. Ezért majd én veszem az indkátort és akkor már minden rendben lesz. Nagyon fontos, hogy az ember biztosan tudja, mennyire is szereti azt az adott tavat.

Szkud Nyulaz szigete. A fesztiválon különböző lépcsőket mutatnak, emelkedő olajszinttel. Ez a hídi szauna. Dandan. Ő csinálta.
- Ő milyen, dán?
- Azt nem mondják meg soha az ilyen esetekben. Minden egyforma, csak más más nagyításban látjuk, 25 és 50-szeresben. A középületeket 50-szörösben. Minden ugyanakkora, csak más más nagyításban látjuk.

Elfen hercegnő, defektusában harapdál. Nutilon a herceg, barlangban lakik, összekeveri a sajtokat az ásványokkal. Van egy Kratofill típusú tolla, ami nagyon híres, azzal amit leír rögtön valósággá válik. Engem is ő írt le.

Rebeka 135 - csápízű italpor

Szappan mellé ajándék ekcéma, és a joghurt ami hidratálja a nyelvet és a szájbőrt. A légmell négyszögesítése van még hátra. 2023-ban fel fogom találni a kézírást.

Ami velem kapcsolatos az én vagyok, amiben részt veszek és amit szemlélek az velem kapcsolatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése