2007. november 19., hétfő

Mi a faszt keres a hónom alatt egy hot plate? sorstarsak.hu kategória. Hát tkp. alá rakták ezt a hátplétet, de rakhattak volna alá kockás plédet is, plüss üllőt, cserépkályhát. Azt is hagytam volna. Olyan fajta vagyok. Csak emelgetem a szárnyamat, aztán sutty, már alatta is van, amit alá akartak rakni.
És akkor minden régi szép tárgy megcsúnyul, és mondani is kellene valamit, leginkább azt, hogy hát izé, nem, köszönöm, elég jól elverdesek, de nincs már igazán kinek, meg nem is jön a számra.
A Balaton Vendéglő neonja is leszakadva, ha hunyorítok, még látom hol volt a kék és hol volt a sárga, és előtte az a meztelen női szobor, na az is mintha felszedett volna némi felesleget. És a hátplétből elindul kifele az avas olaj. Rá a hajra, be a bőr alá, be a gyerekkor alá, mindenhova beférkőzik és bűzlik. Szétrágja belül a szépet.
Aztán meg fáj, és nem úgy fáj, ahogy egy fog, vagy nem úgy, ahogy egy tályog. Úgy fáj, hogy az ember készületlen azt elmondani, mert nem a fájdalom mértékegysége a fontos, hanem a milyensége. Amikor hátplétet dugnak a szárnyam alá, hajlamos vagyok megfeledkezni arról, hogy angyal vagyok, és goromba leszek.
A hátplét egy szimbólum, egy mauzóleum, de csak az látszik, hogy viszem magam a saját hónom alatt, és konkrétan azt jelenti, hogy ha valaminek hátat fordít az ember, akkor maradjon is úgy.
Lebegjen abban a baszott nagy semmiben, amit üres óráiban feldíszit ezzel-azzal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése