2007. december 4., kedd


Félálomnapló#02



Lecserélem a brosst a pdf abrosz fején, mert háttal kell állni a forgalomnak a zebránál, azt mondja a pdf. Kész a pdf, legfeljebb majd kicsit pormentesítjük, hogy tudj nekitámaszkodni, ne koszoljon össze a buszon.
Tudja meg a pdf, hogy mi a dinamikus tartalom istene!

Ellopták a slágerdalodat. A hazugságdalt, a kommunista slágert. Volt bizonyos tulajdonfeszültség, de már elmúlt.

Kineveztek. A krómgyárban auditálom a fényességet. Nyáron a sötét szobában nem esik jól a fény az ágyakra, és én ellenőrzöm, hogy elég fényesek-e. Nincs sok, kb. napi tíz darab.
Hoznak ételt is, tegnap szappanos erdőleves volt. Finom volt.

El van hanyagolva a budapesti klubkorlát sorsa. Nézegetem, de én ezt már láttam. Úgy értem, a nyugdíjas korlátot. Mutogatják nekünk mint intő példát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése