2008. július 2., szerda

Csak az van amit elgondolok. Csak az van amit elképzelek. Csak az vagyok aminek
elgondolom magam, csak annak az elképzeltnek vagyok akinek elképzelem. Csak az
vagyok aminek elképzeltetek, csak az lettem aminek titeket képzeltelek. Csak az
vagyok amit megértek magamból, csak az lettem amit felejteni akartam belőletek.
Csak az voltam amik ti is voltatok, csak az leszek amik ti sose lehettetek. Csak
azok vagytok, aki én sose lehettem, csak azok vagyunk amit megértettünk magainkból.
Csak az vagyok ami lehettem, csak azok leszünk, amik még sose voltunk. Van
lakcímünk, kulcscsomónk és sorsunk.Csak az lehetek ami voltam, csak az lehettem
ami vagyok. Csak azt akartam, amit akarhattam, csak attól félhettem amitől
féltem. Csak azt hagytam félbe, ami széttört volna úgyis, csak az fejeztem be,
ami be volt fejezve már. Csak azt hittem, amiben nem lehetett hinni, csak az
voltam, akinek nem lehetett lennem.Csak az vagyok amit tapasztalok, csak az
leszek amit neheztelek, csak annak látszom, aminek látni akarsz, csak arra
figyelsz amire figyeltetek. Csak az vagyok ami nem vagyok, újabban már a napon
is hervadok. Csak úgy vagyok az, ahogy ti is mind hervadtak, és nincsen kibúvó,
feltámadás, mesebeszéd, egérút az, hogy harmadnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése