2006. március 24., péntek

Ha kocka lehetnék, akkor inkább csak úgy, aminek le vannak kerekítve a sarkai és belesimulna mindenbe, gurulna csak. Ha Koncz Zsuzsa lehetnék akkor semmiképen sem rövidhajú és egyáltalán nem frou-frou-s. Ha pedig autó lehetnék nem szeretném, ha rajtam makulátlan csillogás volna a máz, mert akkor nem vágyhatnék arra, hogy egyszer majd ragyogni fogok. Dőlne belőlem az olaj, lassú lennék és hangos. Ha én egyszer én lennék, akkor ezt meg próbálnám elmondani másoknak is, tudnám persze. hogy felesleges, mert az az én nem lesz soha az az én amit az az én énnek, pontosan annak lát, de akkor is, ha én egyszer én lennék, akkor azt akarnám megtudni, hogy hol kezdődött el a valami. Ha szabály lennék nem lenne bennem rendszer. Ha rend lennék nem lennének szabályaim. Ha meg világ lennék, akkor mindig a hátamat nézném, annyi bizonyos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése