2006. március 5., vasárnap

Tibor vagyok. Szeretem a munkámat. Két gyerekemmel és feleségemmel élek egy másfél szobás lakásban. Szeretem a családomat. Szeretem az otthonom. Szeretem a konyha asztalt, fürdőszoba csapot, a kilincseket, a küszöböket, a tapéta kunkorodásait, a villanykapcsoló körüli kosz foltokat. Szüleim kétkezi munkások voltak, mindent meg tettek értem. Szeretem a szüleimet. Minden reggel, ugyanabban az időpontban, meghatározott rítus szerint indulok a munkába. Számomra fontos, hogy biztonságban érezzem magam. Szeretem a szokásaimat. Szabadidős elfoglaltságként technikai folyóiratokat olvasok vagy barkácsolok. Szeretem a tudományt. Minap az olvastam, hogy létezik egy olyan tisztító szer, ami az emberről képes lemosni a bűnt. Szeretem az embereket. Immár 23 éve vagyok hulla mosó. Szeretem a munkámat. Szeretem az embereket. Tibor vagyok. Szeretem a nevemet. Munkám közben koncentrált vagyok, feladat orientált és fegyelmet követelő. Szeretem a fegyelmet. Gyűlölöm, ha valaki késik. A halálról kiforrott nézeteim vannak, értem a mibenlétét. Szeretem  nézeteimet. A halál - véleményem szerint nem önmagáért való valami, hanem valamit pótol. Szeretem a véleményeimet. Megtanultam, a kétkedés, a bizonytalanság nem vezet sehova. Szeretem a haladást. Szeretem  kijelentő mondataimat. A második legkedvesebb elfoglaltságom a zene hallgatás illetve zenei témájú könyvek, publicisztikák olvasása. A feleségem is zene barát. Szeretem a barátságot. Mindkettőnk kedvenc zenei hangköze a kvart, ezért is házasodtunk össze. Szeretem a házasságot. A gyerekeim: Ábel és Káin azért kapták ezt a nevet, mert ezek négy betűből állnak (a Béla és a Géza neveket nem szeretjük). A gyermekeim nyitott gondolkodású és jól nevelt gyerekek. Szeretem a jól nevelt gyerekeket. Hagyományos elveket vallok a gyermek nevelésben és a feleség verésben. Szeretem a hagyományokat, a hagyományaimat. Absztinens vagyok és antinikotinista, véleményem szerint ez elengedhetetlen ahhoz, hogy az ember nem csak fizikailag, hanem lelkileg is helyt álljon a mindennapokban. Szeretem jól érezni magam. Utálom az alkoholistákat, gyűlölöm azokat akik dohányoznak. A háztartást takarékosan vezetjük. Utálom a felesleges költekezést. Az szolgáltatónknál befizettem az összes olyan csatornára, amelyben természet filmeket adnak. Azt a családommal közösen nézem meg. Utálok utazni. Tibor vagyok. Harmóniába élek magammal, enne köszönhetően a környezetem is harmóniába él velem, noha nem méltó rá. Utálom a környezetemet. A főnököm egy tékozló alak, aki semmit sem tud a legújabb vívmányokról. Gyűlölöm a tudatlanságot. Gyűlölöm a főnökömet (még szerencse, - [hogy van Gábriel] - hogy szeretem a munkámat. Szeretek magamról hosszasan beszélni, mert úgy hiszem, azzal másoknak is segítek, ha elmondom személyes tapasztalataimat. Szeretek segíteni, de utálom a gyengéket, az akaratlanokat. Tibor vagyok, szeretem a munkám. Erről megvagyok győződve. Szeretem a meggyőződéseimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése