2004. szeptember 15., szerda

Rájövök minap: nem tudok szájról olvasni. Aztán persze az is megkínál magával, hogy akkor szájról írni se tudok. Össze kellene számolni egyszer, az összes volt szájaimat, az enyémeket, az övéikét meg a közöseket, a mieinket. Csak azért mindezt, hogy hátha prím a végösszeg, hogy maradék nélkül meg van. Hogy se híja, se föle. Valahogy én is igyekszem meglenni a mardék nélkül (bár egy vagyok, de osztahtó) köszönet Otto F kernberg-nek, de olykor azért korog a gyomrom. Nem tudok szájról olvasni,  és van amikor tekintetből sem, ez utóbbi azt hiszem a gyakoribb, azonban ilyen olyan tekintetre képes vagyok, és olyankor senkire sem vagyok tekintettel. Eilndul egy mondat,...vagy, hogy vonatot akartam mondani és az időpont meg hajnal. A hajnalnak is a teste. Mert, hogy az is vagyon néki afelől nem lehet kétségem. Kétségem sincs. Készül így szépen a lista, majd azt mondja egy angol, de csak olyan értelemben, hogy az ötórai teát este tízkor issza, hogy: jó volt látni....és hogy Batman igazából ott volt a Buckhingham Palac erkélyén. Örül neki hogy van rá szavam. Hagyom neki, nem fedem fel előtte, hogy mennyi mindenre nincs. Most az kihagynám, hogy magamra, pedig nagyon idesóvárogna ez is. Nem tudok site-ról olvasni, írni meg pláne nem, és sanszos, hogy nem is akarok. Ülök a tribünön. Ennyi. Várom a hármas befutót, mert hát fogadtam is, valamire. Esküvésnek hittem, pedig csak fogadás volt. Nem tudok másról olvasni, csak olyan jó lenne, ha valaki megtalálná a szavait, és felépülne, és felépülne az az U alakú ház, és derű lenne rajta a máz. Nem az ott lakás miatt mond ilyet az ember, a ház miatt. Aztán a kimondhatatlan nevű távoli helyiség is valahogy jobban a térképre férne. Nem tudok szájról olvasni, ezért néha lemorzsázom a perszonál oltárokat. Össze kellene számolni a szájakat...és remélni, hogy a végösszeg prím legyen. Kellene egy klaviatúra, egy intelligens, amelyik figyelembe vesz a dysgraphia-t. Nem tudok szájról olvasni, egy konkrét szájra tessenek gondolni, ha nem megy, akkor majd írok róla, ha tudok és akarok egysége, bejön a lenge széllel és egy kicsit itt elidőz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése