2005. június 8., szerda

Koldus post, avagy az én üzenetem.

ELADÓ ! ! !

A világ legnagyobb baromsága ezt ide beírni, de tőlem még ez is szép. Arról lenne szó, ha valaki tud olyanról, hogy valahol híja van webdesignernek, akkor tudok egy olyat aki ilyesmivel foglalkozik, de utálja magát a szót. Ilyenek mennek hogy Adobe Ps meg Illustrator, meg Corel meg Flash (ez utóbbi rookie level). Szóval ha valaki tud olyat, hogy valahol pont egy ilyen abszolut hallású félnótást keresnek, ne resteljen mailben értesíteni. Fantáziátlan vagyok viszont kezes, nem kell velem sokat bíbelődni. Hagyományos mosóporban is mosható vagyok, cseréptörést simán vállalok. Véresen komoly vagyok. Akár refit is tudok adni, ha akarok.
tisztelettel: sebtolvaj - a munkaerőpiac nemecsek ernője

persze ez nem vicc, hanem nagyon is tragikus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése