2005. április 7., csütörtök

Kedves egybegyűltek. Azt kérem Önöktől, hogy a közeljövőben tartózkodjanak attól, hogy engem figyelmükkel illetnek, valamire számítanak személyemet  illetően, hiú reményeket táplálnak a tetememmel ésatöbbi ésatöbbi. Nagyon veszélyes alak vagyok, mondták is volt ijesztő, hiszen én annyi minden látszatot tudok kelteni, mint amennyire tehetségtelen fajankó vagyok. Említett körülményeket figyelembe véve, óvakodjanak bizalmukba fogadni, valamint kétkedés nélkül (kivéve kábszeres cukorka) tőlem bármit is. Úgy mint mondat, úgy mint bármi, úgy mint semmi. Az élenjárók busás jutalomban részesülnek, naponta kétszer is gondolni fogok rájuk, amikor felkelek és amikor elalszom. Mindezt abból a szabad akaratomból, melyről egyes német kíválóságok azt állítják, hogy nincsen is. Hát mi tagadás, engem meg nem is érdekel. Sehonnai bitang ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése