2005. november 4., péntek

Kilencszer érkezett,
kilencszer távozott,
nyolcszor nagy ábrándot,
egyszer csak frászt hozott,
egyszer egy sátorban,
(alkalmi jászólban),
kilencszer lélekből,
kilencszer szakadva,
nyolcszor egy reményben,
egyszer meg feladva,
nyolcszor a párnák közt,
egyszer a szabadban,
háromszor leszopva,
kilencszer kinyalva,
kilencszer szerettem,
egyszer meg utáltam,
kilencszer megettem,
kilencszer kihánytam,
kilencszer feldobott,
s úgyannyit elkapott,
kilencszer koptattam,
egyszer meg koptatott,
kilencszer széltében,
kilencszer hosszában,
egyszer egy fürdőben,
háromszor kocsmában,
kettőször felettem,
hétszer meg alattam,
egy ízben feladott,
épp annyit feladtam,
kilencszer széttárva,
kilencszer becsukva,
háromszor kivűlről,
hatszor meg bedugva,
háromszor duplázva,
kettőször felezve,
egyszer meg szólítva,
háromszor nevezve,
hétszer a kezemben,
egyszer a hasára,
nyolcszor még félig se,
egyszer meg végig be,
háromszor magamban,
egyszer csak magában,
kilencszer lelkemmel,
kilencszer húsában,
háromszor szürkésen,
hatszor meg hétágra,
kilencszer komolyan,
kilencszer félvállra,
kilencszer félvakon,
kilencszer süketen,
egyszer egy raklapon,
kétszer meg üresen,
kétszer úgy üvöltve,
ötször csak csendesen,
kilencszer józanul,
kilencszer részegen,
nyolcszor nagy ábrándot,
egyszer csak frászt hozott,
kilencszer érkezett,
kilencszer távozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése