2006. február 2., csütörtök

Cirmos ciszta jaj, hasadban a baj, ott látom a tajkártyádon, most lesz neked jaj.
Így folydogált el a mai nap, belső dudorászással telve, sok kerekded szó akarta elhagyni az ajkam, de én ellenálltam az elengedhetetlen neonok alatt. Fura hogy semmi, de semmi kétségbe esést nem lehet kitapintani, bár orvosilag igazoltan rossz májú vagyok. Eddig is tudtam, eztán sem lesz máshogy, csak most már van róla papír. Papírország, papírtigris.Tudni fogom a bentet, a kintről beszüremlőt, a foltot a filmen, a felháborodást, a kérdést amire nem lesz válasz. És azt is, hogy majd egyszer megértem mitől ilyen pokolian könnyű mindez. Fogalmam sincs milyen amikor nem. Egyszerűen nem tudok vagy nem akarok emlékezni rá. Nekem térkép e máj.

"Jó az uram, a mája csupa ciszta, nem sírom a leányságom vissza" - ezt az asztali áldást hímezze meg kisnagysád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése