2006. február 23., csütörtök

Valószínű, hogy hibásan működik. Valószínű, hogy a része vagyok. Valószínű, hogy nem volt más választásom. Valószínű, hogy piszlicsáré. Valószínű, hogy ügyek. Kétséges, hogy valaha is. Kétséges, hogy soha.
/
Elgondolkodtatóan hibásan működik. Kétségbe ejtően vagyok a része. Törvényszerűen nem volt más választásom. Eldöntetlenül piszlicsáré. Ellentmondást nem tűrően ügyek. Zavarosan (az), hogy valaha is. Eldöntetlenül soha.
/
Barackszínűen működik hibásan. Vaniliásan vagyok a része(g). Világos, hogy nem volt más választásom. Kíméletlenül piszlicsáré. Tavasszal fakadó ügyek. Sose az, hogy valaha is. Mindig az, hogy soha.
/
Államgépiesen hibásan működik. Kényszeredve vagyok a része. Letészem a lantot, ez a választásom. Hacacárésan piszlicsáré. Aktuális, hogy ügyek. Talán valaha is. Talán soha se.
/
Hibás az, hogy valószínű. Részesedem a valószínűségében. Én választottam, hogy valószínű. Piszlicsáré módon valószínű. Ügyet csinálok belőle. Valaha még kétséges volt. Soha nem volt kétségem e felől.
/
Hiba, valószinű, választás, piszlicsáré, ügyek, valaha, soha. Aztán már ez sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése