2005. október 19., szerda

Bajban vagyok. Asszondják (ez baromság), hogy én értek a szavakhoz. Nem értek, mert ők buták és én vagyok az okos (gyengébbeknek: öngúny), meg mi az, hogy szavakhoz érteni, legfeljebb hozzánk érnek a szavak, a méltók is meg a méltatlanok is. Szóval valami nehezen megfogható jutott az eszembe, olyasforma dolog, mint ha én lennék a mintanáci, verbálgráf, gráfverbál (nem súlyosbítom a helyzetem, nem fokozom a buffert) antiszemita és kiismerném magam, és ki is merném mondani. Valahogy úgy hangzik ez - meglehetősen primitíven - hogy akinek nincs mit mondania, az ne beszéljen. Szóval akkor most kussolok.

Demégazértannyitcsakhogyénannyimindent
szerettemmármennijanuárbanvagyhajadonfőtt
egyhídonvárbanaboltívétnézninemrég
teliholdatnézniszerettemvízbenlehugyozottfűben
ülniegyarcbanéznibelereggelentehóbaniszokogni
telentevalakittaxihozkísérnimailt
kapnidenemválaszolnimailtírnidenemkapniválaszt
tóditsimogatnibambánasemmibenéznienniésinniis
szerettemelfeküdnifűbenéslombokatnéznifelettem
meghülyülnivagyokosnaklátszaninevetnivalakivel
sírnivalakiértkomolynaklennivagybolondnak
tehenelenniegykolompnakúgyhogyelhinnihogy
mivagyunkakolomp_párdiótnagyfiúsankézzelmegtörni
néhaszeretninéhamegölniegyfolytábanbeszélni
mintavízfolyáshasonlítanivalakiremintkéttojásnaez
baromságvoltdebaromnaklenniisjóolykor
vagynézniahogyvalakiapoharábakortyolilyennincs
mertlegfeljebbapoharábólkortyolazemberhamer
várniésvárakoztatniszomorúnaklennimegjátszani
elnyúlnirohadtszalmazsákonokosurakköztjátszani
abambátélnifélnijupinéni(naeztnemkellettvolnamég
félreérthetik)másisbelehaltmárüvötltséteknagyonfáj
ésszelídőzismegmásilyenek
ésabikinifelsőtlazándobjahátra
dealegeslegjobbanvalakiregondolniszerettem
mindeközben

powered by Gösser, a nesz beszél belőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése