2005. október 23., vasárnap

Másodközlés

De még azért annyit csak, hogy én annyi mindent szerettem már, menni januárban, vagy hajadonfőtt egy hídon, várban a boltívét nézni, nemrég teliholdat nézni szerettem vízben, lehugyozott fűben ülni, egy arcba nézni bele reggelente, hóban is zokogni telente, valakit taxihoz kísérni, mailt kapni, de nem válaszolni, mailt írni, de nem kapni választ, tódit simogatni, bambán a semmibe nézni, enni és inni is szerettem, elfeküdni fűben és lombokat nézni felettem meghülyülni vagy okosnak látszani, nevetni valakivel, sírni valakiért, komolynak lenni vagy bolondnak, tehene lenni egy kolompnak, úgy, hogy elhinni, hogy mi vagyunk a kolomp_pár, hinni, hogy két idő egymásért kalimpál, diót, nagyfiúsan kézzel megtörni, néha szeretni, néha meg ölni, egyfolytában beszélni, mint a vízfolyás, hasonlítani valakire, mint két tojás, na, ez baromság volt, de baromnak lenni is jó olykor, vagy nézni ahogy valaki a poharába kortyol, ilyen nincs, mert legfeljebb a poharából kortyol az ember,ha mer, várni és várakoztatni, szomorúnak lenni, megjátszani meg játszani, elnyúlni rohadt szalmazsákon, okos urak közt játszani a bambát, élni, félni, jupinéni(na, ezt nem kellett volna, még félreérthetik),más is belehalt már, üvötltsétek; nagyon fáj és szelíd őz is meg más ilyenek és a bikinifelsőt lazán dobja hátra,de a legeslegjobban valakire gondolni szerettem mind e közben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése