2005. január 16., vasárnap

Egy kis varázslat, füst, lebegés. Mindez nincs elegendő lendület, energia hiányában. Egy kis nevetés, egy férfi...egy gyönyörű nő és szerelem. Kezdjük az elejéről. Az elején egy magányos férfi...nem, nem magányos. Még nem. Ez az első lépés. A férfi. Aztán jön a nevetés. Nő. Szerelem. Nézz rá. Kezdhetünk így is, mindazonáltal nem így kezdődik. Emiatt kell csöndben lenned. Ez fontos. Hinned kell nekem. A férfi belép egy bárba. Meglát egy gyönyörű nőt. Vajon ismerik egymást? Nem úgy tűnik, hogy ismernék, de... Mintha felismernék egymást. Melyikük ismeri a másikat? Ez a kezdet, vagy a befejezés? Ez az, ami érdekel bennünket. A kezdet és a befejezés. Szerelem és búcsúzás. Tudom, hogy nem kell megemlítenem, de mégis: Emlékezz, mindez csupán egy film. Képzelgés. Mindenesetre bánthat.

Szia... Velem jössz? Igen, Rómába. A gép lassan indul. Sietnünk kell. - Mi a terved? - Nincs sok időm. - Alex. - Amy... - Mint az a francia lány? - Igen, ismered őt? - Talán Párizsba kellene mennünk? - Nem hiszem. - Várnunk kéne egy kicsit. - Igen, egyetértek. - Kérsz valamit?  - Egy kávét. Nem vagy éhes? Valami mást esetleg?  Két kávét legyen szíves! Ne haragudj, tulajdonképpen mit akarsz tőlem? Csak Rómába szeretnék utazni. Azt hiszem...köszönöm. Azt hiszem, ez egy kicsit korai. Többet kellene tudnunk egymásról. Igen, egyetértek. Csak azt tudom, hogy csodálatos vagy. Ha szabad ezt mondanom... Igen, szabad. Ez minden, amit tudsz? Mit akarsz? - Búcsúzni akarok. - Most?  Nem. Előbb be kell lépnem ide. Utána leülni egy asztalhoz, vagy valahol a bárban, mindegy. Egy gyönyörű nővel vagyok. Rendelek valamit inni. Egy kávét, talán. Megiszom. A szemébe nézek. Aztán elmondom neki, hogy szeretem. Rámnéz, és nevet. Nem ismer engem, ez egészen biztos, de emlékeztetem valakire. Majdnem... Nem így terveztem az utat. De, gondolom, így kéne. Rámnéz. Vár. Az éjszaka tovább folyik. És rájön, hogy nem csapom be. Tényleg szeretem. És ez az. A pillanat, mikor búcsúzok. Az idő elérkezett. Kezdjük elölről.



Egy kis varázslat, füst, lebegés. Mindez nincs elegendő lendület, energia hiányában. Egy kis nevetés, egy férfi...
(Reconstruction)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése