2005. január 27., csütörtök

Helyreigazítás. Nevezett könyv lapjain olvasható a következő: Boldogok a szelídek. Kedves olvasóinktól elnézést kér a szerző, a mondat helyesen Bolondok a szelídek.

Ennek kapcsán szükségesnek tartom megjegyezni, hogy úgy veszem észre magamon, hogy a szellemi síkom az meglehetősen túlfejlett, most ha következetes akarok lenni, azaz ostoba, magammal szemben, akkor azt mondanám, hogy a szellemi síkom az nekem simán tüszős és két oldali, és többszörösen áttételes. Van hogy ez úgy csapódik le, hogy egyszerűen jófej vagyok. És ha jófej vagyok, akkor olyanokat mondok, hogy a majtényi síkon nem leszek a piszlicsáré. Se elejem, se végem, ergo, nincsen történetem, a történet nem én vagyok. Most nem. Megyek is tímezni (nem tímeázni) az egomhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése