2005. február 23., szerda

Azt meg majd elfelejtettem, hogy a váróban ott volt Szekfű Mariann (a név a fiktív nem a személy). Ő nálam úgy 10 évvel lehet idősebb, de prekamaszkoromban úgy sejlik szerelmes voltam belé. Vagy nem tudom, hogy szerelem volt e, de fantáziám nagyon azon igyekezett akkortájt, hogy vizuálisan megjelenítsem magamnak, említett célszemély melleit. Most meg restelkedtem amiatt, hogy nekem ennyi a szerelem. Elképzelve. Mert arra pontosan emlékszem viszont, hogy eltudtam. Nemsokkal eztán férjhez ment, a férje irtó klassz discolámpákat tudott csinálni, az autópálya széléről összeszedett sörösdöbözok és színes tunsgram égők felhasználásával, melyek a Neoton Familia Santa Maria-ja ütémere villogtak. Akkor sm értettem, hogy lehet ez, most se értem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése