2005. február 9., szerda

HATÁROZAT

Nevezett (engem ugyan nem) Anyja neve (ne anyázz) Születési helye (opcionális) Születési ideje ( lécci hagyjuk) Lakóhelye (kis híján) a munkanélküli nyilvántartásból 2005. 01. 18 napjával töröltem. 2 példányban, benyújtva, fellebbezhet, illetékes bélyeggel.

INDOKLÁS: NEVEZETT (passzív tegezés !!!) A JELENTKEZÉSI KÖTELEZETTSÉGÉNEK NEM TETT ELEGET. (móricka elképzeli)

Namerhogy. Töröltek. Munkaügyi Központ, tehát nem vagyok. Innentől már nem a fikció jelenik meg a blogban, hanem a fikció fogja írni nevezett blogot. Elképzelem, ahogy összegyűl a város, lakóhelyem, néhány illetékes a szülőhelyemről is ellátogat, midőn a hivatal megragad vasmarkával, a határba visz, előbb lecsupaszít, szurokban , majd tollban hemperget meg, és világ csúfjára megvesszőz. Aztán csak a kaloda.
Me'hogy nekem ez a kötelességem lett volna, hogy jelentkezzek. Bizonyára erre ment ki a teremtés, hogy eljussunk oda, hogy a legszentebb kötelesség, kényesen a szemünk elé táruljon. A jelentkezés. Mit nekem örök erők, mit nekem Mohács is, mit nekem te zordon kárpátok, mit nekem.., akármi. Hatni és alkotni, meg hazát s házat fényre derítenii, ilyenek zsongnak a fejben mindhiába, most megvilágosodhatok, ha akarok, (dirrekt ajánlat), a lényeg a jelentkezés. Attól lesz a világ kerek. Ők megmondták, ez is van. Azt meg én nem mondom, meg mit, és mivel, de, ha nagyon akarják kitalálhatják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése