2005. március 10., csütörtök

Projekt (lágy) ívű post


Valaki azt kérte, hogy írjam be ide, azt hogy nyávog, nyöszörög, fájlalódik, sérelmez, békétlenkedik, többé és kevésbé sajog.  Mert, hogy beteg, és hogy egyedül van. És hogy valamelyik elmúlhatna igazán már róla. Vagy az egyedüllét, vagy a betegség. Biztos azt hiszi, hogy én értek az ilyen dolgokhoz. Pedig nem értek, elég nagy ténytáram van, régmúltból, közelmúltból, szóval sorolhatnám összes fiaskóimat. De most nem ez az érdekes, és nem is számít. Szerintem én ehhez baromira nem értek, de hátha segít, beírom, mert az hogy valamiben nem hisz az ember, az nem azt jelenti, hogy ne is szeretné. Így vagyok ezzel, de én már olyan kevés dologban hiszek, abban is nagyon ritkán, vagy soha.

Ennek a post-nak semmi köze Szemlédy Andráshoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése