2004. november 27., szombat

Itt a vendégsereg. A mi családunk. (keresztanya, uncsitesó, nagyon uncsi tesó). Utóbbinak közléskényszere van, vagy csak szélgörcse, nem lehet tudni, csak annyi bizonyos; hangosan fingik és nevet utána. (hidegen fújnak a szelek, nem jót jelentenek, ripityom, az én ripityom) Tétova lesz a szeme amikor én meg nem. Mert én tényleg nem nevetek. Azt tényleg nem. De megdícsérem azért, hogy, ügyes. Gondjaimra hivatkozok, mielőtt megkérdezné hova lett a humorérzékem. A kezemet a szám elé teszem mint aki hazudik. A tenyeremet a szám elé teszem, mint aki okádik.
Az én családom nem magyar. Nem, mert tatár.
A tatárság legjellemzőbb ismérvei :

1. - Üvöltenek
2. - Egyszerre üvöltenek
3. - Szerintük ez beszéd
4. - Szerintem nem.
5. - Sokáig maradnak.
6. - Beefsteak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése