2004. november 12., péntek

Mondd Sevtolvaj, te csak olyan dolgokat tudsz véghezvinni, amelyek csak is baul üthetnek ki? És úgy ütne be. Rengeteget káromkodsz, ugye tudod? Szereintem te Sebtolvaj egyáltalán nem tudod, hogy mit akarsz, azt se tudod, hogy mit nem akarsz. Szerintem Sebtolvaj, te pontosan olyan vagy, akire azt mondja az angol, hogy rollingsztón. Sebtolvaj, hozzád képest a Forrest Gump- ban szereplő tollpihe is céltudatosabb. Nincsen meg benned a versenyszellem, valahogy nem érted, hogy itt akarni kell, és nem elég akargatni. A de szeretnék kezdetű mondatok ideje lejárt, és te is lejártál, mint gyerekkorod felhúzós játékai. Most meg hüppögsz, hogy nem érted. Persze, nem érted csinálsz te semmit, és meg vagy győződve, hogy csak úgy lehet. Megjegyzem hgamiskás egy rokonszenveid vannak neked, a millióból is képes vagy kipecázni azt az egyet, azt az egyet, aki egy. És akkor örülsz magadnak, hogy lám téged igazol minden. Mondd, tudod e mit jelent az, hogy szeretni? na jó nem ilyen durván, szerintem azt sem tudod, mi az a vonzalom. Azt se hogy mit kedvelni. Sebtolvaj bazzmeg, benned nincs meg egy csomó minden, teszem azt nincsenek benned színek, árnyalatok. Sebtolvaj, szerintem, te egy mechanikus valami vagy. Sebtolvaj én semmit nem tehetek érted. Sebtolvaj én most elmegyek. Fogok majd gondolni rád, de nem tehetek semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése