2004. november 27., szombat

Megmogyorózozott magyarságtudat


Nem és nem. Erre buzdít engem a plakát. Megmondja az igazat. Rámtukmálja a jót. A javamat akarja. Javamat akarja az, az a másik magyar. Mert itt hamarosan kő kövön, jönnek a magyarok magyarországra és kiseprűzik a magyarokat. Először a magyar munkahelykre fognak a magyarok beszüremkedni, majd ezek a magyarok elveszik a magyaroktól a magyar asszonyaikat, és hamarosan magyar gyerekeket nemzenek. És a magyar lakótelepkről is elűzik a magyar tulajdonosokat, vicsorogni fognak a magyarokra, hogy keressenek maguknak másik magyarországot. A magyarok már a spájzban lesznek, ott is ők lesznek pontosabban. Nem az állampolgárság kettős, hanem az emlékezet az, mert van az a magyar aki nehezen felejt, és van aki nehezen tanul. A nehezen tanulós, nos az hozta 10 évvel ezelőtt haza fél Ausztriát és vermelte el a kertben, a hétzenés kvarcórát, meg a villógós hi-fi centert, hogy az autótetejére installált Zanussi termékekről ne is ejtsünk szót, mert azt tényleg jobb volna elfelejteni.(nagyon azon vagyok) Mint ahogy azt is hogy Görögországban magyarul van kiírva, hogy "Kérjük kedves vásárlóinkat, ne lopjanak". Nehezen felejtős meg azzal van elfoglalva, hogy ezt az egészet megtanulja elfelejteni. Jönnek a magyarok elvenni a magyaroktól a minimálbért. Ijesztő látomás, de magyar. Ez lesz az évszázad mérkőzése, sokáig tévhitben leledzettünk, azt hittük, hogy olyan mint az angol-magyar, olyan már nem lesz soha. És lett. Sokal jobb lett, mint legmerészebb álmainkban hinni mertük volna. Itt a magyar-magyar. Fogadni lehet a bukméker irodákban.
Mondjuk ez az ország már olyan mint az étterem, az összes hibája az, hogy szék és asztal nincs benne, a koszos tányéron narancs van, a koszlott vázában meg hervatag szegfű. Már mindent, de mindent elloptak a magyarok.
Nekem persze könnyű, én horvát vagyok, és a mannát is mannával eszem.

(Van nekem a magyar férfiről is egy belső képem. Úgy értem ha, azt hallom, magyar férfi, akkor ez a kis kép jut az eszembe. A magyar férfi az, aki az apás szülésre videokamerával megy, és lehet jól, nagyon jól lehet hallani a hangját a felvételen, így azt is jól lehet hallani amikor azt mondja: anyukám mosolyogj már, buli van)
---lábjegyzetfetisiszta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése