2004. november 27., szombat

Megzolásodás

Naná, hogy ez a nap ágyhalállal kezdődőtt, mert naná, hogy hajnalban kiköpött, és naná, hogy fertály óra sem és visszaakart nyalni, naná, hogy persze hogy a paplanok közé, naná hogy, az én ágyam (én igen nagy ágyam) de naná, hogy nem engedte mégse (igazán), naná, hogy azt, hogy birtokba vegyem, naná, hogy zavart a csend, és naná, hogy pont én vagyok aki ilyenkor pofázik, és akkor naná, hogy a tatárok is, naná hogy ki és be, naná, hogy a kilinncset néztem, naná, hogy nem ilyen nyitódásra számítottam, és naná, hogy akkor kerestem, egy naná, hogy másik (merőben) ajtót, és akkor naná, hogy én mondtam valamit, és naná, hogy komplett hülyét, naná, hogy én voltam az, naná, hogy csináltam magamból, naná hogy, senki sem tud semmit, naná hogy, biztos vannak szándékaim, naná, hogy ilyenek-olyanok, naná, hogy csak szerintem tisztességesek, naná, hogy képtelen vagyok elmondani, naná hogy faszkivan érzés van, naná hogy nem olyan értelemben van ki, mint azt naná, hogy gondolni lehetne. Naná, hogy most ezért van ez a naná-zás, hogy valamelyest, naná hogy érteni lehetne, naná, hogy ettől lesz még érthetetlenebb, naná, hogy füle, naná, hogy Bottyán, naná, hogy nincsen bennem közös vonás, naná , hogy már hegedű sem vagyok, naná hogy úgy táncolok, naná, ahogy a mozdony (gép) füstje megcsapott naná hogy azért mondok én valamit, hogy naná hogy az legyn rá mondva, hogy naná, hogy olyan izé vagy, hogy naná hogy nem mar az asztal, naná, hogy nem marasztal, naná hogy én se mondanék ilyet, naná, hogy hímezek, naná hogy hámozok, naná, hogy nanázok. Naná, hogy szarul vagyok tőle. Naná, hogy erre se lehet mit mondani. Naná, szeg kéne, naná deszka kéne. Naná, hogy nem veszi azt se észre. Naná, hogy zen nem lepődők meg. Naná , hogy én még rendesn hülyének se tudom látni (nézni) magam. Nana. Ebből elég már. Naná hogy nem tudom abbahyagyni, naná, hogy úgy csinálok mint ha fájna.


----------------------------

Naná, hogy megyek a hűtőhöz, naná hogy sörért, és naná hogy olyan vasárnapi leszek, amilyen naná, hogy soha nem akartam lenni, naná, hogy így nem lehet élni, naná, hogy meghalni se lehet.


----------------------------


Naná, hogy migrén is van egy rocskával.

----------------------------

Naná, hogy tíz perc múlva perpatvar. Ki kezd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése