2004. október 17., vasárnap

Nem olyan régen azt mondtam én, egy valakinek (előttem a sorban), hogy nem fogok, megöregedni. Megfigyelhető, a tendencia, hogyan adom egyre alább, ha összevetjük, egy nem olyan régen írt post-tal. Erre, az a valaki, azt mondta nekem (előttem a sorban), hogy mindenki megöregszik, tehát csak hiszem, hogy én nem. Kipróbálom legközelebb valakivel ( előttem a sorban), azokat a próbálkozásaimat, hogy én nem fogom csorgatni a nyálam a vasárnapi ebédnél, hogy nem lesz ötfajta rákom, nem beszélek félre, nem beszélek előre sem, nem ülök reszketeg kézzel a Blaha aluljárójában, előttem Delmás dobozzal, nem fekszem kartondobozokon, nem takarózom se Magyar Nemzettel, se Népszabadsággal, nem várom majd az esteket, hogy guberáljak. Azán majd valamit fog mondani az a valaki (előttem a sorban), én eldöntöm, hiszek e majd neki, és úgy készülök. Fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése