2004. május 25., kedd

Az évszám 1989. Lenin krt. Ami ma Teréz.(legyen egy rossz szavunk is Terry Blackre).Kasztrált utca.Mindegy is. 1989. Már megint a nyár. Igen, nyár. A körúton ember folyam. Folyok én is. Vihar előtt. Elém lép egy férfi - és mondja: 32 éves vagyok, szép időnk van, Budapesten élek. Aztán kikerülöm és haladok tovább az árral, de ő jön utánnam és mondja: 32 éves vagyok, szép időnk van,Budapesten élek, és ez megy 100 méteren át (akkor még gyorsabb volt a léptem). Néha rá néztem és nem tudtam mit kezdeni vele. Csak néha a szemem lehúnytam egy pillanatra, biccentés helyett, hogy értem, hogy értem hogy mit akar mondani. Értem, hogy ő van, de egyebet nem tudok tenni. Azt azért nem értem, hogy ez miért maradt meg így pillanatról pillanatra, így kikockázva, mint egy vágóasztalon. Mit akar ez a kép tőlem és miért akarja. Mi a szándékod, áruld el. Miért vésted be magad így az agyamba. Hány éves vagy, honnan jöttél, és szép az idő. Mit akarsz mondd meg, nekem ennyi elég. Amikor már elege lett belőlem és tán a mellettem való hajszolódásból, akkor tett egy 180 fokos fordulatot és máshoz fordult. Fogalmam sincs, hogy hányan emlékeznek rá.Hogy volt ez a férfi ott. Nekünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése