2004. május 18., kedd

Pite a minap nekem szegezett valamit. Kérdést, azt hiszem ,alighanem azt - bár nem telejesen kérdés formájában, lehet hogy ez zavart meg.Kissé. Hogy tetszés nem tetszés terén hogyan is állok a blogommal. Készületlen vagyok/voltam/leszek hármas egységében dolgozott bennem ez az egész.Olyan alapvető kérdések motoszkáltak a fejemben, hogy kell e az, hogy ehhez az egészhez nekem bármi viszonyom is legyen.Viszonyom biztos van ugyan, de hogy legyen e erre startégiám, hogy akkor most hogy is ez a blog, hogy mivégre..Hogy hova tegyem, ha már a tenni sürgető muszájsága ily hirtelen felütötte fejét. Bevallom nem tudom, mit jelent ha a box azt mondja; de jó ez - de hát ilyen a box (ezt asszem valaki már dalba is foglalta egykoron) - ettől azonban én elhatárolódnék, meg hát messziről jött sávszélesség azt mond amit akar. Nincs viszonyom hozzá, ezt mondom, holott van, de nem akarom, hogy legyen, és tudomást sem akarok szerezni róla, ha van. Ha kell eztán csak és kizárólag E/3 személyben fogok írni, mint ahogy tettem ezt már jó néhányszor, jól összekeverve a mondatokat. Távolítok. Nem dolgoz bennem a birtoklás vágya. Ezek csak karakterek. Ide vannak hányva,vetve graphológiai szalmakazal.(vasvellát,vasvellát hagy szúrom keresztül) Kiegyeznék egy barátságos döntetlenben is, mondjuk úgy gondolom én ezt el, hogy ez a blog nincs - csak egynehányan azt hiszik hogy van, egy egyszerű összekacsintással elintézhető, tehát különösebb logisztika tébolyokba sem kell belebonyolódni - hogy eztán akkor hogyan. Hát nyilván előre, aztán egyszer csak meg lesz az a hátra, ami ellenben a bloggal van/volt/lesz csak most eltűnt mint a nátha szokott így tavasztájt, vagy átalakul és nem tehetünk ellene, hogy pollenfelhőben keresgéljük azt amiről itt most szó volna. Nem célom a tetszés, és hazudnék, ha azt mondanám; tetszene a cél, ha van. Most gödröcskékkel gondolok.Csöbörből-gödörbe, mert nincs az a blog ami egy ilyen olyan gödröcskével felér, hát okafogyott is tetszés, nem tetszés terén hajszolni magam. Átvágni egy téren, de nem ott lenni. Valahogy így, valahogy így gondolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése