2004. május 18., kedd

Évában az a jó (azt szeretem nagyon), hogy amikor nevet, vagy akár csak elmosolyodik is kis gödröcskék jelennek meg az arcán. Én ezekért a gödrökért, van hogy megtudnék bolondulni.(De olyan is van, hogy meg is bolondulok) Mondjuk, ehhez azért két dolog kell, természetesen az hogy nevessen, no meg az hogy akkor rá is nézzek. Két megoldás lehetséges innentől kezdve, hogy velem nevet, azaz én nevettetem (ennek esélye egyre kisebb), a másik meg az, hogy másnak nevet. Olyankor részemről a mosolylopás jöhet szóba mint olyan. Rég láttam már. Lehet, hogy nincsenek is ezek a gödröcskék és soha nem is voltak, csak én képzeltem oda őket, de nagyon jó volna ha lennének. Mert ha nem így van,hogy nincs gödör, gödröcske, akkor nincs is miért bolondulni többé és akkor meg jól normális maradok és oda az egész.Szükségem lenne (van) ezekre a gödröcskékre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése