2004. május 23., vasárnap

Ismét a felszínre dobott a mi is ...? Az ősvalami és az én, talán az. Krisztussal álmodtam [ez nem igaz], a Keleti pályaudvar homlokzati részénél, a lépcsőn ültünk[ez igaz], NB-II-es hot dogot ettünk és keresztkérdéseket tettünk fel egymásnak. Én győztem[ez nem igaz]. Elvoltunk egy darabig ezzel, de hívták mobilon[ez nem igaz], valami állásajánlat féle és ott is hagyott. Elnézést kért, és elment egy állásinterjúra a Gologota Kft-hez. Jó koponya, biztosan felveszik.[ez igaz]
Szóval én meg ott ülök a lépcsőn, nem tudom mire várva, a hangosbemondót hallom csak; a megváltás előre láthatólag 25 percet késik[ez nem igaz].Aztán Máv-szignál[ez igaz] Már enni sincs kedvem, a galamboknak adom a maradék hot dogot,(kiflicsücsök)[ez igaz]. Egy gerlicének. Az meg felkapja, és huss, bizonyos Noéra hivatkozik, magyarázkodásnak tűnik számomra. Csak annyit érzékelek mindebből, hogy jól ott vagyok hagyva, felejtve.Lábamat hűs habok nyalogatják.[ez nem igaz]
Az asztalon, cigi, kávé, hamutál. És Tandori..."miért csináljuk ?... hány,s hány féle választ tűr e kérdés, mely maga tűrhetetlen."[ez igaz, de nem hiszek a szememne]
(nem akarok hinni neki???)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése