2004. május 23., vasárnap

Van egy titkom. Egész jó kis titok.(Mostantól egyébként már csak féltitok) Lehet vele bíbelődni. Tenni venni. Olyan mint egy cserepes virág. Van neki pl táptalaja is.Öntözgetni is lehet, hol ezzel hol azzal. Szerette a napot, egy ideje nem. Minden lehetséges lexikonban utána néztem, hogy milyen szükségletei vannak. Igyekszem a kedvére tenni, életben tartani .Mondjuk, virágot azt nem hoz, olyan fajta.
Jut eszembe, soha nem hoztam/vittem még nőnek virágot. Aztán volt, hogy ez a fejemhez is vágta egy némelyik, nem a cserepest, hanem magát a tényt, hogy egy rohadt pitypang még annyira se méltatom. Igazából sokáig nem tudtam választ adni ennek okaira. Hogy nekem ez miért zsenát.
Azt hiszem nem akarom szomorítani őket a hervadással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése