2004. július 10., szombat

Emberek,...emberek egy pillanatra csak. Kérem figyeljenek..., igazán nem tartom fel önöket, csak egy kérdésem lenne. Én valahova elszeretnék jutni. Európát keresem...egészen pontosan közép-európát, meg egy népet. Azt hallottam, hogy élnek ott valami magyarok...és ezeket a magyarokat én mihamarabb el szeretném hagyni. Fontos lenne, hogy megtaláljam őket tehát. Útbaigazítást kérek, hogy merrefele találom meg őket...és aztán hátat szeretnék nekik fordítani. Már mindent felforgattam értük, de sehol nem találom őket,...bíz'isten, már-már, néha, olykor, azt hiszem, hogy nincsenek is, hogy csak dajkamese a létezésük. Hogy ki vannak csak találva, mint a hétfejű sárkány, hogy ezeket nem lehet megtalálni egyáltalán. Hogy csak a képzelet hívta életre őket, a józan ész kibúvója, hogy van hova menni. Kérem segítsenek...meg kell találnom őket. Különben végleg itt maradok és az idők végezetéig rostokolhatom itt és tehetem fel újra meg újra ugyanazokat a kérdéseket. Nekem nagyon fontosak ezek a magyarok, mielőbb meg kell találnom őket. Ők fognak eligazítani, 180 fokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése