2004. július 15., csütörtök

Sebtolvaj lekörözi önmagát, (mint Michael Schumacher /Cipész Misi/[nem nyilas(talán az ősei)] Baumgartner Zsoltot
Mert én hiába mondogatom magamnak, amit mások is mondanak, hogy ha más ér utol az még mindig jobb mint ha te önmagadat. Ki is szeretne saját dicsfényében fürdeni, amikor van mindig valami sokkal fényesebb, az elgondolni mertnél. És csak azt veszed észre, hogy ott lihegsz a saját nyomodban, és ezt még néha meg is magyarázod magadnak, hogy voltaképpen, számodra ez a haladás. A saját farkába harapó kígyótól, mint képtől, erotikus melékkzöngéi miatt, és részben a fenálló önbizalom deficit, valamint a makacs tények okán. Mert én komolyan nem hittem el azt, hogy fele annyi idő alatt, kétszer annyit tudok élni, mint amennyit okvetlenül kellene. Egyszerűen nem hittem hogy megvannak azok a tulajdonságaim, aerodinamikai beállításaim, amelyek mind mind feltételei egy ilyen lekőrözésnek. Hogy ugrik majd egyet a számláló, hogy azt hittem, hogy csak ennyi, és hogy lesz annyi vér a pucámban, hogy a jobb lábamat használjam a bal helyett. A bal lábam egyébként is egy ideje már az ébredésekre van fentartva, nem pedig előzési manőverekre.(Ma nővérekre) Milyen ostobán és idiótán is mutat rögtön az egyik szó a másikra. Felmerült már sokszor, kérdezik az embert, olykor, hogy szoktami e tudni amikor éhes vagyok, hogy éhes vagyok és mondom, hogy szoktam, persze szoktam, és azt is kérdezik, hogy szoktam e tudni amikor elmegy a kedvem, és arra is mondom, hogy persze szoktam azt is.Tudni, érzeni. Azt is kérdezték már, hogy amikor leülök a gép elé, akkor tudom e, hogy mire a végére érek akkor mi lesz. Na arra, azt mondom, hogy azt egyáltalán nem szoktam tudni, nem is akarom, nem is merem és egyebek. Valahogy ennek köz van az én lekörözésemnek is, mert az, hogy dehogy is szoktam tudni, az némileg jelentheti azt is, hogy a kontroll is elvan engedve, de legalább is jó hosszú a póráz, vagy a papírsárkány zsinegje, ahogy tetszik. Kell e nekem tudnom, úgy értem elemi, zsigerből előtörő szükségletem e, hogy tudjam azt, hogy mi lesz holnap, vagy belémnevelt tulajdonság. Ezt a kérdést egyébként nyugodt szívvel merem T/2 személybe is tenni, mert úgy is megállja a helyét. Megállja, azaz nem előz, és azt hiszem akik jól csinálják azok valahogy így, bár nem tudom, a felvetés önkényes, mert még nem nagyon láttam aki jól csinálja. Ez meg nyilván azért van, mert a bolond szél meg a bolond lyuk azok egymás nélkül érvénytelen állítások. Most meg fogom magam és leelőzöm magam, és dehogy is tudom, hogy mit is jelent voltaképpen. Ez egy ilyen előzés most. Nincsen üzenete. Az is lehet, hogy rég vége a futamnak, hogy már leintettek, vagy beintettek, csak elfelejtettek szólni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése