2004. július 30., péntek

Kérek egy álmot...Hé pincér lesszíves. Igen, igen Ön, egy pillanatra...Álmot tartanak ugye? Rendelnék egyet...egy olyan kéket,...nem, nem arra a bárányfelhősre gondolok, tudja allergiás vagyok rá, piros lesz az ég alja tőle, meg nem is egészséges. Egy kisebb álomra gondoltam csak...mindössze néhány betűsre. Hárombetűs álmuk például csak van, gondolom, hogy ilyet egy ilyen előkelő helyen tartanak. Ne legyen túl hideg, ha kérhetem. És ne is nagyon fájjon, gondolom megérti, nem szívesen szíveskednék én már. Igen..., a szívet nyugodtam kihagyhatja, azt hiszem úgy is élvezhető, de már régen volt nem emlékezem. Tudja kerültem ezt a helyet, a fene sem érti, de amikor az ember betér ide Önökhöz - a legkíválóbb kiszolgálás ellenére is - valahogy feszélyezve érzi magát. Ugye mégsem minden nap engedheti meg magának manapság az ember, hogy rendeljen egy álmot. Ugye érti. Nagyon remélem, hogy érti. Hogy érti, hogy ívek legyenek e benne? Persze hogy legyenek és fűillat, ez a kettő mindenképpen, és nedves bociorr a tetején. Napot? Azt módjával, inkább csak a színe miatt? Mit? Holdat azt egyáltalán ne. Igen - egy kis vízcsobogás lehet benne, olyan gyors patakszerűre gondolok. Aham...,szóval a betűket nekem kell hozzáválogatnom. Értem, a három betűt azt nekem kell hoznom, mint alapanyag. Azt hiszem mindent megbeszéltünk. Ha tudom azt a három betűt..., vagy tudja mit, nem tudna kölcsöadni, hónap elején visszaadom..., megértem, ellenkezik a szabályzattal. Értem, de nézze, nekem most ezt a három betűt nehezemre esik itt és most előteremteni. Nem...szó nincs arról, hogy egyáltalán nem lenne három betűm, tudom a jómodort, én három betű nélkül sehova nem megyek, úgy el sem hagynám a lakást. Tudja, lehet hogy nem is álmot rendelek,...valami jó erős pálinkájuk van? Na, akkor abból hozzon, mindjárt hármat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése