2004. július 30., péntek

"Mikor a gyermek gyermek volt, ilyeneket kérdezett folyton:
 Miért vagyok én én, s miért nem te?
 Miért vagyok én itt és miért nem ott?
 Hogy kezdődött az idő és hol ér véget a tér?
"Egyedül kell menned!"
"Tudom..."
 Életünk ezen a földön nem csupán egy álom?
 Mindaz amit látok és hallok és szagolok, nem csak egy világ előtti világ csalóka képe?
 Tényleg létezik a gonosz? És emberek, akikben bent lakik a gonosz?
 Hogy lehet az, hogy én, aki én vagyok, mielőtt lettem, nem voltam...
 és hogy egyszer én, ki én vagyok, nem leszek már az, aki vagyok.
 "Nemsoká túl leszel rajta." A gyereknek oxigén kell.
 Mélyet lélegezz! "Nem tudok segíteni."
 Legszívesebben átvenném tőle a fájdalmat.
 Mindjárt vége.
"Gondolj arra, hogy nemsoká vége."
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése