2004. július 21., szerda

Most egy lombos ágról, jól leszakadtam. Persze ezt lehet üzetnek venni, de keresek egy jobb, egy sokkalta jobb fát, ahonnan megint,...Mindenem az esés. Akkor tudom, a fékeveszett zuhanásban. Nekem ez a benzinem. Más bevásárol birtokol (mind ezért teszi amit tesz), és ne akarjon meggyőzni senki, hogy van meggyőződés. Mnndenki szíve joga, hogy milyen üzemanyagot választ. Én a még nem ég, már nem föld élményét tudhatom magamnak ilyenkor, kissé elrugaszkodásnak is tetszik, bár nem az, gondolataimban nagyon is tisztában vagyok ezzel, érzéseimben viszont akár repülés is lehet, és ugyan miért nem akarhatnám azt, hogy könnyű legyek(!), mint a vattacukor. Még azt is érezhetem, hogy amit kimondok, az éppen hogy, szóval hogy a Te szájpadlásodra ragad. Édes is vagyok, ha akarok. És vannak nők akik vattacukrot hordanak a fejükön. A rendezettséget szimulálják nekem. Azt hiszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése