2004. június 30., szerda

Azt hiszem, olyan, hogy saját szó, olyan nincsen ám egyáltalán. Minden szó ami elhagyja a klaviatúrát, vagy éppen a számat(tic-tac), mástól van eltanulva. Mert mindent csak meg és eltanultam. Azt is, jól rosszul, hogy egy mondat hogyan van összrakva, s hogy van térfogata, kiterjedése, még ha bellterjes is. Saját hang.Hm. Ez már más. Annak úgy vélem kell lennie,egész pontosan, hogy szükség volna rá és rémlik is mint ha lett volna valami ilyen, értem ez alatt, hogy tudtam úgy mondani én ezt azt, fontosakat is meg marhaságokat is, mint senki más egyáltalán. Saját élmény. Na ez a hang cucc, pontosan odatartozik, hogy élmény. Számba megy, de nem jön. Nem tudom én felidézni azt a hangot, ilyetén formám saját hallás sincsen akkor(belül).Abszolút.Nekem a hallásom inkább azt hiszem abszurd, így írhatnám le, ha a teljességre törekszem. Higgyük most ezt el.Nincs jobb ötletem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése