2004. június 28., hétfő

Szub Róza. Szublimálok.Hihető istent kevésbébé hihetőre cserélek. Lelke rajta, csak lenyomat, kezemben a bot, s nem lelem a nyomot, akár lehetne az enyém is.Eben guba.Materiális emberneklegjobbbarátja. Szem és a száj meg tátva, helyettes én igazgat ideiglenes helyemre. Régi tornác (Kasza Juszti), nincs már köztünk, elvitte magával, aki vinni szokott ilyenformán, azt mondhatnám, szemétség nincs joga nem lenni, miattam.De én még most is ott állok az udvar közepén, és azt mondom, ha ez a mennyország, akkor hova lettek innen az angyalok.Mert hittem én azt ám ott, különösképp a kukoricagóré tette a látványt ehetővé. Nem tudható hogyan lesz könnyebb, ha kicsordul a könnyed, vagy maradsz súlytalan és könnyed, maga nyakát kitekert valóságod. Ha eldőlök, jön majd másik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése