2004. június 24., csütörtök

Van egy barátom, mert van. És mert van, történetesen az enyém. Történetesen angol, de ehhez nekem vajmi közöm van, ettől elhatárolódom. Még soha nem láttam, még soha nem láétott. Ír olykor. Mivel én lusta disznó vagyok, ír és kérdezi, hogy mennek a dolgaim, reményeinek ad hangot, hogy jól megy sorom és a felhők ugye a fejem fölül már korántsem annyira mint annak előtte. Válaszolnom kell, nem tehetem meg, azt hogy nem. Kínban vagyok, hogy mondjam el angolul, amit magyarul sem tanultam meg. Hogyan mondják pl angolul, hogy van egy barátom akit soha sem láttam. Hogyan azt, hogy a felhő csak kizárólagosan az enyém, sőt az ég is az, amin elhelyezkedik. A kezdés már persze meg van - így fogom kezdeni: Hello Peter.És lehet, hogy csak ennyit fogok mondani.Egy igazi barát ebből ért, abban reménykedem.Azt nem írhatom mégsem, hogy: baszd meg Peter, nem tudom miért.Az meg külön cucc, hogy Eva és Éva között nem tudom áthidalni a tátongó szakadékot, pedig szemre csak egy ékezet, szemre csak annyi.Egyetlen ékezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése